prevádzkovateľom elektronického obchodu www.emutravel.sk je Cestovná agentúra EMU travel s.r.o., Biela 496/49, 010 03 Žilina Budatín – dalej len EMU travel s.r.o.
webová stránka www.emutravel.sk neslúži pre uzatvorenie obchodnej zmluvy a má informatívny charakter o ponúkaných zájazdoch
ponúka zájazdy organizované cestovnými kanceláriami (cestovná kancelária, ktorá usporiadava zájazd = obstarávateľ služieb - ďalej len CK) v zmlysle Zákona o zájazdoch č. 281/2001 Z. z.
všetky ponúkané zájazdy má uzatvorenú platnú Zmluvu o obchodnom zastúpení príslušnej CK a plnú moc na predaj uvedených zájazdov
ponuka zájazdov je pravidelne aktualizovaná
EMU travel s.r.o. si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke.
Záväzná pre zákazníka je len cena a ďalšie podmienky uvedené na platne uzavretej cestovnej zmluve s príslušným usporiadateľom Zájazdu
predaj zájazdov podlieha Všeobecným zmluvnym podmienkam (ďalej len VZP) organizujúcej CK, ktoré zákazník obdrží spolu s návrhom zmluvy
objednávateľ (osoba staršia ako 18 r. , právne zodpovedná - ďalej len objednávateľ) – ZOZ môže podpisovať len osoba staršia ako 18 rokov a spôsobilá k právnym úkonom
Nezáväzná objednávka, zmluva o obstaraní zájazdu, úhrada
nezáväzná objednávka zákazníka k ničomu nezaväzuje a je prejavom záujmu zákazníka o ponúkaný zájazd, ktorý môže prejaviť rôznymi spôsobmi: telefonicky, e-mailom, osobne ...
na základe tohto záujmu, EMU travel s.r.o overí u CK dostupnosť miest a informuje zákazníka (telefonicky, e-mailom) o rezervácii, presnej cene a dobe, do ktorej je možné predmetný zájazd rezervovať
pokiaľ zákazník na základe potvrdenia jeho nezáväznej objednávky prejaví záujem o uzatvorenie ZOZ, EMU travel s.r.o dohodne postup so zákazníkom tak, aby bolo možné do ukončenia rezervácie vykonať všetky potrebné úkony
EMU travel s.r.o na základe údajov poskytnutých zákazníkom vypíše ZOZ a túto spolu s VZP a certifikátom (doklad o poistení proti insolventnosti CK - ďalej len certifikát) zašle zákazníkovi v podobe návrhu
zákazník nesmie zmeniť, upraviť alebo doplniť (s výnimkou ručne dopísaných alebo opravených osobných údajov cestujúcich a podpisu) v žiadnej časti písomný návrh ZOZ
ak zákazník súhlasi so znením ZOZ, VZP, zmluvu podpíše a doručí ju EMU travel s.r.o (fax, e-mail, osobne) a prevedie úhradu, zmluva zo strany objednávateľa sa stáva záväznou buď podpisom zmluvy alebo prevedením úhrady a to tým, čo nastane skôr
zmluva zo strany CK sa stáva záväznou, potvrdením objednávky, v prípade nepotvrdenia objednávky zo strany CK, objednávateľovi budú vrátené všetky doposiaľ uhradené prostriedky.
Úhradu objednávateľ vykonáva nasledovným spôsobom:
rešpektuje pokyny k platbe oznámené mu EMU travel s.r.o. spolu s návrhom zmluvy (úhrada priamo v EMU travel s.r.o resp. priamym vkladom na účet resp. prevodným príkazom, pričom pri prevodnom príkaze má objednávateľ povinnosť zaslať do EMU travel s.r.o potvrdenie banky o prevode mailom resp. faxom)
k bezhotovostnej platbe použije objednávaľ VS, ktorý mu EMU travel s.r.o oznámil ako identifikátor jeho platby
termíny úhrad vychádzajú z VZP príslušnej CK a sú vyznačené na ZOZ, nedodržanie úhrad môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy zo strany príslušnej CK
Informácie potrebné k nástupu na zájazd (ďalej pokyny)
informácie, ktoré sú pre klienta nevyhnutné k jeho nástupu na zájazd odovzdáva klientovi EMU travel s.r.o
spôsob doručenia pokynov je dohodnutý v ZOZ pri jej uzatváraní
platí pravidlo: pri zakúpení zájazdu viac ako 1 týždeň pred odletom, pokyny zasiela EMU travel s.r.o, ktorý ihneď a bez zbytočných prieťahov tieto doručuje klientovi
ak je zájazd zakúpený v dobe kratšej ako 1 týždeň, pokyny CK doručí klientovi hneď po spracovaní príslušnej objednávky a EMU travel s.r.o ich ihneď preposiela klientovi
o odovzdaní pokynov si EMU travel s.r.o vedie záznam
Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa (ďalej storno zájazdu)
storno zájazdu a jeho spoplatnenie je upravované vo VZP príslušnej CK
klient zasiela podpísané storno EMU travel s.r.o, ktorá ihneď a bez zbytočného prieťahu tento zašle danému touroperátorovi
EMU travel s.r.o pripraví pre klienta písomný doklad o stornovaní zosumarizovaním obdržaných platieb od klienta, s vyčísleným stornopoplatkom a vyčíslenou vratkou pre klienta, zároveň v tomto doklade objednávateľ písomne oznámi, akou formou chce, aby mu bola vrátená zostávajúca suma (či v hotovosti, či na účet. V prípade bezhotovostnej platby, objednávateľ oznámi číslo svojho účtu, na ktorý EMU travel s.r.o zašle zostatok zvyčajne do 7 dní od stornovania zájazdu.
po obdržaní storno protokolu od CK, tento zasiela klientovi
pokiaľ si objednávateľ zakúpil poistenie sprostredkované EMU travel s.r.o a storno spĺňa všetky náležitosti poistného prípadu, EMU travel s.r.o sa zaväzuje pripraviť všetky podklady súvisiace so stornom pre objednávateľa a poskytnúť mu svoju súčinnosť pri skompletizovaní poisťovňou vyžadujúcich dokladov
Reklamácia zakúpených a poskytnutých služieb
reklamáciu je potrebné zaslať písomne hneď (maximálne do 3 mesiacov po návrate) aj s prílohami (reklamačný protokol z miesta pobytu potvrdený delegátom CK resp. recepciou, fotografie a iné dôkazové materiály).
Objednávateľ má možnosť zaslať svoju reklamáciu:
1/ na adresu EMU travel s.r.o
2/ na adresu organizujúcej CK
3/ doniesť osobne na prevádzku EMU travel s.r.o
právne zodpovedný za vyriešenie reklamácie je usporiadateľ zájazdu, čiže organizujúca CK.
EMU travel s.r.o po obdržaní reklamácie túto ihneď zašle CK a táto je zo zákona povinná sa k reklamácii vyjadriť ihneď, do 3 dní , maximálne do 1 mesiaca.
Spracuvávanie osobných údajov
zber a spracovanie osobných údajov v spoločnosti EMU travel s.r.o prebieha v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. podľa článkov 13 a 14 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „Nariadenie“)
Účely a právne základy spracúvania:
prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutých osôb – klientov (objednávateľov služieb cestovného ruchu) a zástupcov klientov na nasledovné účely:
Poskytovanie služieb cestovnej agentúry/kancelárie, t.j. zistenie požiadaviek dotknutej osoby, príprava ponuky, činnosti smerujúce k uzavretiu zmluvy o obstaraní zájazdu vr. predzmluvných vzťahov, ponuka a predaj jednotlivých služieb cestovného ruchu a s tým súvisiaci prenos údajov k tretím stranám, vykonávanie úkonov nevyhnutných na plnenie zmluvy, iné činnosti. Právnym základom je podľa čl. 6 ods. 1 písm b) GDPR plnenie zmluvy, resp. oprávnený záujem pre cestujúcich vr. spolucestujúcich, v prospech ktorých bola zmluva uzavretá.
Účely reklamácie. Právnym základom je zákonná povinnosť podľa čl. 6 ods 1 písm c) GDPR osobitný predpis.
Vernostný program, t.j. vedenie zoznamov cestujúcich osôb na uplatňovanie ev. priame poskytovanie bodov, bonusov a zliav. Právnym základom je oprávnený záujem pre cestujúcich vr. spolucestujúcich, ktorý sú konečnými príjemcami uvedených bodov, bonusov a zliav.
Marketingové účely, t.j. zasielanie zájazdových ponúk, newsletterov a iných informačných materiálov Prevádzkovateľa, tiež zverejňovanie fotografií, zverejňovanie recenzií a referencií dotknutých osôb na jeho webovej stránke. Právnym základom je u cestujúcich osôb podľa čl. 6 ods. 1 písm f) GDPR oprávnený záujem dotknutých osôb príp. u neznámych záujemcov o marketingové materiály Prevádzkovateľa podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR súhlas dotknutých osôb. Vyjadrenie súhlasu je slobodné a dobrovoľné, súhlas je možné kedykoľvek odvolať.
Výkon práv dotknutých osôb, t.j. vedenie evidencie podaných žiadostí o výkon práv dotknutých osôb a ich vybavenia. Právnym základom je zákonná povinnosť podľa čl. 6 ods. 1 písm c) GDPR osobitný právny predpis.
Účtovná agenda. Právnym základom je zákonná povinnosť podľa čl. 6 ods 1 písm c) GDPR osobitný predpis.
Kategórie dotknutých osobných údajov:
Plnenie zmluvy o obstaraní zájazdu, predaj jednotlivých služieb cestovného ruchu
titul, meno, priezvisko, adresa, email, telefónne číslo, pohlavie, rodné číslo (nutné pri zakúpení poistenia), dátum narodenia, číslo pasu, štátna príslušnosť, iné záznamy k špecifickým stravovacím, ubytovacím alebo dopravným požiadavkám dotknutej osoby, podpis, údaje o bankovom účte pre prípad vratky po reklamácii
Marketingové účely, vernostný program
email, telefónne číslo, údaje o absolvovaných a preferovaných zájazdoch
Kategórie príjemcov osobných údajov:
Osobné údaje dotknutých osôb sú poskytované výhradne zmluvným dodávateľom služieb cestovného ruchu ako sú cestovné kancelárie, dopravcovia, poskytovatelia ubytovania a stravovacích služieb, sprievodcovia a delegáti, zabezpečovatelia poistenia a poskytovatelia doplnkových služieb cestovného ruchu, technickí partneri a partneri zabezpečujúci ekonomickú agendu Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ má povinnosť dbať na dodržiavanie Nariadenia aj u tzv. sprostredkovateľov a v prípade porušenia povinností sprostredkovateľov zodpovedá za týchto tiež Prevádzkovateľ
Prenos osobných údajov do 3. krajín:
Osobné údaje nebudú sprístupnené, zverejnené a nebude dochádzať k cezhraničnému prenosu do tretích krajín.
Doba uchovávania osobných údajov:
Súhlas je možné kedykoľvek odvolať, platnosť súhlasu zanikne po uplynutí 3 rokov odo dňa jeho poskytnutia.
Profilovanie:
Na webových stránkach Prevádzkovateľa nedochádza k profilovaniu dotknutých osôb.
Práva dotknutej osoby:
Dotknutá osoba má nasledovné práva:
právo na prístup k osobným údajom, ktoré sa jej týkajú,
právo na opravu nesprávnych osobných údajov, ktoré sa jej týkajú,
právo výmaz osobných údajov, ktoré sa jej týkajú,
právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka,
právo na prenosnosť osobných údajov,
právo kedykoľvek odvolať svoj udelený súhlas na spracúvanie osobných údajov,
právo podať sťažnosť dozornému orgánu.
Vyššie uvedené práva má dotknutá osoba v rozsahu podľa článkov 15 až 21 a článku 77 Nariadenia. Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva ústne, písomne alebo elektronicky, cez vyššie uvedené kontaktné údaje. Ak dotknutá osoba požiada o ústne poskytnutie informácií, informácie sa poskytnú po preukázaní jej totožnosti.
Informácie o zdroji osobných údajov:
osobné údaje týkajúce sa dotknutej osoby boli získané priamo od dotknutej osoby pri plnení zmluvy vr. predzmluvných vzťahov, alebo predaji jednotlivých služieb cestovného ruchu v osobnom, telefonickom alebo emailovom kontakte s dotknutou osobou alebo ňou povereným zástupcom.
*) skratky používané v týchto obchodných podmienkach: pokyny – ide o doklady, ktoré objednávateľ a spolucestujúce osoby potrebujú k nástupu na zájazd. Ide predovšetkým o vouchery (ubytovací poukaz), dopravné ceniny (na autobus resp. letenky), informácie a kontakty
(dátum, čas stretnutia, odchodu, delegát, non-stop pohotovostná linka CK) ....a iné presne špecifikované v Zák. o zájazdoch č. 281/2001 Z.z. a VZP danej CK VZP – všeobecné zmluvne podmienky, ktorými sa upravujú vzťahy medzi CK a zákazníkom
zákazník – osoba ktorá odoslala nezáväznú objednávku ZOZ – zmluva o obstaraní zájazdu uzatvorená v zmlysle Zák. o zájazdoch č. 281/2001 Z.z. ZOOÚ – zákon o ochrane osobných údajov
Pokiaľ sa nejedná o hromadné zájazdy, letenky sú objednávané na konkrétny dátum u komerčných leteckých spoločností. Pre priaznivé ceny leteniek je vhodné dohodnúť zájazd v dostatočnom predstihu.
Informácie o webe:
Ospravedlňujem sa za niektoré nefunkčné odkazy na tejto stránke. Tento web ešte len vzniká a preto postupne dopĺňame a pridávame. Nič to nemení na skutočnosti, že všetky ponuky sú aktuálne. Stránka nie je optimalizovaná pre IE